یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

یونیت دندانپزشکی مناسب برای کودکان

یونیت دندانپزشکی  یکی از ابزارهای مهم کاری برای یک دندانپزشک است. زمانی که دندانپزشک اقدام به راه اندازی مطب می کند اولین محصولی که باید برای خرید ان اقدام کند یونیت و بعد از ان اتوکلاو است. این دو از تجهیزات مهم در این بازار به شمار می ایند وکار دندانپزشک مستقیما به کیفیت این ابزارها بستگی دارد. البته کیفیت همه تجهیزات برروی کار دندانپزشکان تاثیر گذار خواهد بود.

ظاهر یوینت در کنار کیفیت و کارایی ان برای بسیاری از دندانپزشکان مهم است. ظاهر زیبای یونیت موجب می شود تا نمای کلی اتاق کار جذاب زیاید پیدا کند از این رو اغلب دندانپزشکانی که این مساله برایشان مهم است به دنبال یونیت های شیک با ظاهر زیبا می گردند. در کنار ظاهر مساله مهم کیفیت و کارایی این محصول است که در حین کار مشکلی برای دندانپزشک به وجود نیاورد.

طراحی اصولی و استاندارد یونیت دندانپزشکی  نیز بسیار مهم است. در طراحی اصولی این دستگاه کمترین میزان فشار به دندانپزشک وارد میشود و بیمار هم در حین درمان احساس راحتی و ارامش بیشتری خواهد داشت. در روز ممکن است دندانپزشک چند ساعت از روز را صرف انجام امور درمانی کند و در این مدت فشار زیادی به ستون فقرات  گردنش وارد میشود ولی طراحی اصولی یک یونیت کمک می کند تا این میزان فشار به حداقل برسد و هر دندانپزشک بتواند متناسب با قد خود صندلی دستگاه را تنظیم کند تا کمترین فشار را متحمل شود.

یونیت دندانپزشکی  مخصوص برای کودکان نیز در بازار تجهیزات دندانپزشکی موجود است.در واقع مطب هاییکه بیشتر مراجعه کننده کودک دارند لازم است تااین نوع یونیت را خریداری کنند . سایز مناسب این دستگاه برای کودکان کمک می کند تا هم کودک احساس راحتی زیادی داشته باشد و هم خود دندانپزشک با تسلط بیشتری کار خود را انجام دهد.ظاهر زیبا و فنتزی این دستگاه نیز کمک می کند تا کودک ترس کمتری داشته باشد و محیط برایش جذابتر شود و از این طرف روند درمان برای خود دندانپزشک ساده تر خواهد شد.

در زمان خرید یونیت دندانپزشکان باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهند از جمله این نکات اصل بودن محصولی است که خریداری میکنند و از طرفی دیگر کیفیت محصول است. در واقع برندهای خوب و شناخته شده ی زیادی در بازار تجهیزات وجود دارد که دندانپزشک بایک تحقیق ساده می تواند به بهترین این برندها دسترسی پیدا کند ولی از طرفی باید مراقب محصولات قاچاق و تقلبی در بازار نیز بود.

با سرچ کلمه یونیت دندانپزشکی  در گوگل به راحتی به گستره وسیعی از برندها میرسیم به همراه قیمت انها به راحتی با این سرچ می توانید تصمیم بگیرید که چه محصولی را خریداری می کنید. هر دندانپزشک با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته است اقدام میکند و بهترین محصول را خریداری میکند.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 105 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 20:47

یونیت دندانپزشکی

راه سریع دستیابی به قیمت یونیت دندانپزشکی

از یونیت دندانپزشکی واهمیت کاربرد ان در مطب دندانپزشکان درمقالات قبل بسیار سخن گفتیم. امروزه قصد بررسی محصولات موجود در بازار را داریم که کدام از کیفیت بهتری برخوردارند و از چه راهی می توان محصول با کیفیت را در بازار جستجو کرد. اینکه دندانپزشک بخواهد یونیت برای مطب خریداری کند و این مساله که چه یوینیتی بهتر است همه مسائلی هستند که در این مقاله به انها خواهیم پرداخت.

در ابتدای امر برای خرید این محصول دندانپزشک باید به متوسط هزینه ای که می خواهد برای خرید این محصول بکند را در نظر بگیرد و بعد از تعیین بودجه بگردد و بهترین نوع محصول در ان رنج قیمت را پیدا کند. در واقع در بازار تجهیزات دندانپزشکی هر میزان بودجه ای که داشته باشید می توانید تنوعی ازقیمت ها را مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. با بودجه کم هم می توان یونیت را با شرایط اقساطی خریداری نمود.

یونیت دندانپزشکی ایرانی دارای قیمت مناسب و درکنار ان دارایکیفیت مطلوبی هم هستند و اگر دندانپزشکیدر ابتدای کار نمی خواهد هزینه زیادی برای تجهیزات کند می تواند این محصولات ایرانی را در لیست خرید خود قرار دهد . در کنار این برندهای ایرانی محصولات بسیار با کیفیت ایتالیایی هم در بازار موجود هستند که به طبع با قیمت بالاتری در بازار تجهیزات دندانپزشکی عرضه می شوند.

برای خرید این محصولات می توانید در سایت های اینترنتی سرچ کرده و هر محصول را به همراه قیمتش مشاهده نمایید.از طریق این سایت ها از شرایط فروش ویژه محصولات هم می توانید اطلاع پیدا کنید ودر زمان مناسب از این شرایط استفاده کنید. در واقع شرکت های عرضه کنند برای مخاطب با هر سلیقه و از همه مهمتر هر بودجه ای که داشته باشید می توانید اقدام به خرید نمایید.

یونیت دندانپزشکی در قیمت های مختلف قابل تهیه می باشد و هر زمان که سفارش نهایی شود ظرف 24 ساعت دندانپزشک میتواند درب مطب خود تحویل بگیرد. ساده بودن روند خرید از سایت های اینترنتی اغلب دندانپزشکان را ترغیب به خرید از این سایتها می کند و تا با راحت ترین روش محصول مورد نظر خود را پیدا کند و به راحتی و بدون دردسر ثبت سفارش نماید.

در شرکت های عرضه کننده کارشناسان خبره پاسخگوی سوالات دندانپزشکان هستند و برای شناخت هرچه بهتر محصولات انها را راهنمایی می کنند. در واقع دندانپزشکان با نشستن در خانه و یا مطب خود در هر زمان می توانند اطلاعات جامعی راجع به محصولی که قصد خرید انرا دارند به دست اورند بدون اینکه نیازی به حضور در بازار باشد ان هم در این شرایط کرونا که رفتن به مراکز خرید شلوغ بسیار پر ریسک است.

پس توصیه ما به شما دندانپزشکان عزیز برای خرید یونیت دندانپزشکی در مرحله اول سرزدن به سایت های تخصصی در این حوزه است . ساده تر شدن روش خرید با وجود این سایت ها باعث شده تا بسیاری از افراد از ان استقبال کند و حتی برای خرید های روزانه از این نوع روش خرید بهره گیرند. این سایت ها در حوزه تجهیزات دندانپزشک با تنوع محصولات زیادی که دارند برطرف کننده اکثر نیازها هستند و اگر محصولی در سایت موجود نباشد در بازار به ساختی می توان انرا پیدا کرد و شاید اصلا نتوان ان را پیدا کرد چون اکثرا واردات انها متوقف شده اند.

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 2:10

یونیت دندانپزشکی

راه رسیدن به قطب صادر کننده یونیت دندانپزشکی و سایر تجهیزات دندانپزشکی
واردات یونیت دندانپزشکی در ایران بسیار زیاد است. از کشورهای اروپایی گرفته تا چین این محصول وارد کشور می شود. حتی برخی از شرکت ها محصولات چینی را بهاسم تولید داخل در بازار به فروش می رسانند که در واقع موتور انها چینی است و بقیه اجزا تولید داخل هستند. این مساله جای تاسف و تامل دارد که چرا ما با این توانایی ها به این درجه از وابستگی رسیده ایم.
تجهیزات دندانپزشکی برای اینگه به تولید داخل برسند نیاز به تخصص دارند وبه جرات می توان گفت که این تخصص در میان جوانان متخصص ما وجود دارد ولی از این توانایی ها استفاده نمی شود زیرا در سالهای گذشته تولید داخل به هیچ عنوان در اولویت قرار نداشته و در این سالهاست که به ان توجه میشود ان هم به خاطر شرایط موجود.
در بازار تجهیزات دندانپزشکی یونیت دندانپزشکی ساخت داخل با نام های مختلفی وجود دارد که در این سالها هم توانسته اند کیفیت خوب ومورد قبولی را ارائه دهند و نظر کاربران را به خود جلب نمایند. در سالهای اخیر به دلیل افزایش قیمت برندهای خارجی تعداد بیشتری از افراد به این برندها رو اورده اند و انتظار می رود که این شرکت ها محصولات خود را با کیفیت بهتری به بازار ارئه دهند تا بتوانند جای خود را در میان دندانپزشکان بیشتر از قبل پیدا کنند.
درواقع تنها راه پیشرفت در تولید داخل اعتماد به جوانان متخصص است. جوانانی که سالیان سال درس می خوانند و تخصص کسب می کنند ولی زمان استفاده از این تخصص بستری برای ارائه وجود ندارد از این رو سالانه شاهد مهاجرت بسیاری از جوانان تحصیل کرده در به کشورهای اروپایی هستیم و این تخصص و دانش را از دست می دهیم.
در زمینه تولید  یونیت دندانپزشکی به راحتی می توانیم با تخصص و توانی که داریم به رقابت با برندهای خارجی برسیم شاید این کار به سرعت جواب ندهد ولی تلاش در این راه در سالهای اینده به نتیجه مطلوب خواهد رسید و ما تولید کنندگانی را خواهیم داشت که قطبی از صادرات این دسته از محصولات خواهند بود.
برای خرید این محصول اغلب دندانپزشکان به دنبال شرایط اقساطی هستند و بسیاری از شرکت ها هم برای راحت تر شدن خرید این شرایط را ارائه میدهند تا خرید راحت تر صورت گیرد. بازار بیشتر به سمت خرید برندهای داخلی کشیده شده و به نظر من تولید کنندگان داخلی باید از این فزصت استفاده کنند و برای جذب بیشتر مخاطبان کالاهای باکیفیتی را ارائه دهند.
در واقع ایران باید در زمینه تولید  یونیت دندانپزشکی و دیگر تجهیزات به توانایی کامل برسد در حدی که فقط کالاهای با کیفیت ایرانی در بازار خرید و فروش شوند. در واقع کشورهای پیشرفته نیز همین راه را رفته که امروزه شاهد قدرت و پیشرفت انها هستیم تا جایی که به قطب صادرات در زمینه تولید بسیاری از محصولات تبدیل شده اند

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 20:07

یونیت دندانپزشکی و اهمیت سرویس دوره ای ان توسط تکنسین خبره

یونیت دندانپزشکی  نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر در این حوزه اغلب از سایرکشورها وارد می شود. و محصولاتی با کیفیت هم در بازار موجود است. این دسته از تجهیزات با توجه به نوع کارایی که دارند کیفیت در انا بسیار مهم است و باید در زمان خرید این محصول هر دندانپزشکی به ان توجه نماید . در واقع اجزای هر یونیت کیفیت کی ان محصول را مشخص می کند و هریک از اجزا باید با کیفیت باشند تا بتوان گفت یونیت خوب و کارامدی داریم.

در زمان خرید این محصول اغلب دندانپزشکان اگاهی لازم در رابطه با محصولی که می خواهند خریداری کنند را دارند و امروزه اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشته باشند از طریق سایت های تخصصی در این حوزه می توانند به این اطلاعات دست پیدا کنند و یا از مشاوره کارشناسان خبره در این حوزه استفادهنمایند.

یونیت دندانپزشکی  یکی از تجهیزاتی است که عملکرد ان مستقیما بر روی عملکرد دندانپزشک تاثیر می گذارد و هر گونه عیب و ایراد دستگا ه کار دندانپزشک را خراب می کند. از این رو دندانپزشکان باید توجه داشته باشند که یونیت های خود را به صورت دوره ای سرویس کنند و این کار را هم به عهده تکنسین های متخصص بسپارند تا به درستی سرویس های لازم را انجام دهند و اگر ایرادی در دستگاه باشد انرا برطرف نمایند.

این مساله به قدری حائز اهمیت است که در واقع باعث بالارفتن عمر دستگاه هم میشود .اگر دستگاه مشکلی پیدا کرده باشد و به موقع این مشکل برطرف شود منجر به وجود امدن مشکلات جدی تر نخواهد شد و هزینه زیادی برای تعمیر نخواهد دشت . نه تنها یونیت بلکه سایر تجهیزات دندانپزشکی مانند اتوکلاو هم به همین صورت هستند و باید به صورت دوره ای سرویس های لازم بر روی انها انجام شود تا مانع از بروز مشکلات جدی شود.

برای سرویس یونیت دندانپزشکی باید به این نکته توجه نمایید که از تکنسین ها یمتخصص برای سرویس کمک بگیرید تا به صورت فنی به تمامیه قسمت های یونیت اگاهی داشته باشند و به ایرادهای کوچک هم پی ببرند زیرا این ایرادهای کوچ هستند که مرور زمان موجب بروز مشکلات بزرگتر می شوند و ایجاد دردسر می کنند.

در واقع اگر یونیت دندانپزشک دچار مشکل شود کارش تحت تاثیر ان مختل می شود و تا زمان درست شدن این دستگاه نمی تواند کاهرهای درمانی لازم را انجام دهد. تکنسین های متخصصی در این حوزه وجود دارند که اغلب دندانپزشکان یک نفر را در نظر دارند و در زمان نیاز با انها تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاهشان برطرف شود.

یونیت دندانپزشکی  در بازار در این روزها با افزایش قیمت زیادی روبه رو بوده است ولی شرکتهای عرضه کننده این محصولات تا جای ممکن فروش اقساطی را برای این محصول در نظر گرفته اند تا خریداران بتواند با حداقل مبلغ پرداختی خرید خود را نهایی کنند  و مابقی را به صورت اقساط ماهانه پرداخت کنند . در حال حاضر این نوع روش خرید بهتر از خرید نقدی است و با توجه به وضعیت بازار چاره ای دیگری وجود ندارد.          

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 21:19

یونیت دندانپزشکی ایرانی و کیفیت ان                  

در رابطه با یونیت دندانپزشکی و اهمیت و کارایی ان بسیار سخن گفتیم. در رابطه با وضعیت تولید این محصول در مقالات قبلی اطلاعاتی را ارائه داده ایم.در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم وببینیم ایا مدلهای ایرانی این محصول کیفیت خوبی دارند و ارزش خرید دارند یا خیر.

کالای ایرانی در ذهن مردم جزو کالاهای با کیفیت متوسط قرار دارد و اغلب در اولویت خرید قرار نمی گیرند البته در سالهای اخیر در برخی صنایع تولید داخل حرف اول را در خاورمیانه میزند ولی در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی هم همینطور است؟ شرکت های تولید تجهیزات در سالهای گذشته اقدام به تولید چند محصول ازجمله یونیت را کرده اند. یونیت دندانپزشکی محصولی که بسیار برای کار دندانپزشکان پرکاربردو اساسی است. در سالهای گذشته شاید این محصولات تولید داخل برای خریداران راضی کننده نبودند ولی در سالهای اخیر کیفیت اینمحصولات بهتر از قبل شده.

با کار بیشتر بر روی فناوری یونیت دندانپزشکی تولید داخل دستاوردهای بیشتری کسب نموده و ما شاهد پیشرفت های روزافزون در سالهای اخیر بوده ایم. در واقع اگر روند رو به رشد ادامه داشته باشد در سالهای اینده که چندان هم دور نخواهد بود شاهد رقابت برندهای ایرانی با سایر برندهای خارجی خواهیم بود. در واقع رسیدن به هیچ هدفی غیرممکن نیست مگر اینگه خود انسان نخواهد به ان برسد.

سیاست گذاری هایکشور در سالهای گذشته مسیر اشتباهی را طی کرده و تا جای ممکن تولید داخل را تعطیل کرده و تنها وابستگی به محصولات وارداتی را بیشتر کرده. این مساله باعث شده در زمینه تولید تجهیزات مهمی مانند تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی حرف زیادی برای گفتن نداشته باشیم و 90 درصد بازار را برندهای خارجی در دست گرفته اند و کیفیت خوب انها به قدری اعتماد مصرف کنندگان را جلب کرده که کمتر کسی به سمت برندهای ایرانی میرود.

یونیت دندانپزشکی محصولی است که هر دندانپزشکی تمایل دارد تا یک مدل با کیفیت از انرا در مطب خود داشته باشد از این رو در زمان خرید این محصول زیاد جستجو می کند تا بهترین و مناسبترین را خریداری کند. این تحقیق بررسی نه تنها راجع به یونیت بلکه راجع به سایر محصولات دندانپزشکی نیز بسیار ساده و کاربردی شده است و امروزه دندانپزشک با یک سرچ ساده به دنیایی از اطلاعات در این زمینه دست پیدا خواهد کرد.

از طریق سایت های تخصصی در این حوزه می توان از به روزترین قیمت تجهیزات دندانپزشکی اطلاع پیدا کرد و به راحتی خرید نمود. با توجه به تنوع برندهایی که در بازار است خریدار در برخی موارد که شناخت و اگاهی نسبت به برندها ندارد دچار سردرگمی می شوند ولی کارشناسان فروش در این حوزه به راحتی انها را راهنمایی می کنند و اطلاعات کاملی را در اختیارشان قرار می دهند تا خرید خوب و با کیفیتی داشته باشند.

در زمینه خرید یونیت دندانپزشکی  هم به همین صورت است هر زمان که نیاز به اطلاعات باشد دندانپزشک با سرچ کلمه یوینت دندانپزشکی می تواند به سایت های تخصصی فروش این محصول دست پیدا کند و اطلاعات زیادی راجع به محصولی که می خواهد به دست بیاورد و اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر باشد کارشناسان خبره در این حوزه می توانند انها را به خوبی راهنمایی کنند.

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 19:17

روش های نوین و ساده خرید یونیت دندانپزشکی    

یونیت دندانپزشکی  یکی از تجهیزات مهم در مطب هر دندانپزشک. این ابزار به قدری کاربردی و مهم است که با قطعیت می توان گفت که هیچ دندانپزشکی بدون ان نمی تواند کاری انجام دهد. از این رو همیشه در زمان خرید این محصول دندانپزشکان بهترین نوع را از میان همه برندها انتخاب میکنند. در واقع در این سالها بهترینبرندها با توجه به نوع عملکردشان برای همه قابل شناسایی هستند.

در خرید این محصول و سایر تجهیزات دندانپزشکی دست دندانپزشک باز است و به راحتی می تواند از طریق سایت های تخصصی در این زمینه اطلاعات جامعی در رابطه با تجهیزات دندانپزشکی به دست بیاورد. وجود این سایت های تخصصی کمک می کند تا به انبوهی از اطلاعات راجع به برندها یکجا دسترسی پیدا کنند و این مساله در زمان انها صرفه جویی میکند.

برای مثال یک دندانپزشک برای خرید یونیت دندانپزشکی به سایت تخصصی مراجعه می کند و انواع برندها را باتوجه به قیمتشان مورد بررسی قرار میدهد و ویژگی های هر محصول را باتوجه به قیمتشان بررسی میکند و هرکدام که از نظرش مناسبتر است خریداری میکند. این امکان برای دندانپزشکان بسیار مناسب شده است و باعث شده تا انها در کمترین زمان ممکن به بیشترین اطلاعات دسترسی پیدا کنند .

دندانپزشکانی هم که قصد تعویض یونیت خود را دارند به راحتی می توانند در طرح های ویژه ای که شرکت ها برای تعویض می گذارند شرکت کنند و بدون اینکه خود وارد فروش اتوکلاو قبلی خود شوند شرکت با بهترین قیمت محصول را از انها خریداری می کند و به جای ان محصولی نو را جایگزین می کند که این خود باعث تند تر شدن و ساده تر شدن روند تعویض خواهد شد . اغلب دندانپزشکانی که قصد تعویض اتوکلاو و یا یونیت خود را دارند از این طرح بسیار استقبال می کنند.

یونیت دندانپزشکی  محصولی است که چند برند خوب و شناخته شده در بازار دارد و شرکت های فروشنده این برندها برای سهولت در خرید این محصول طرحهای ویژه ای را برا ی فروش در نظر می گیرند که دندانپزشکان بتوانند به صورت اقساطی خرید کنند و با پرداخت حداقل مبلغ می توانند محصول را سافارش دهند و ما بقی پول را به صورت چک های ماهیانه پرداخت نمایند. این نوع خرید بسیار مورد استقبال دندانپزشکان قرار میگیرد و توان خرید انها را بالاتر می برد.

در واقع در شریط کنونی که قیمت ها محصولاتی مانند یونیت و اتوکلاو بسیار بالا رفته و برندهی اروپایی به چندین برابر قیمت قبل رسیده اند این نوع روش اقساطی بهترین نوع خرید است. البته بسیاری از برندهای خوب اروپایی دیگر وارد کشور نمی شود و دلیل ان هم قیمت بسیار بالای این محصولات است که هیچ گونه توجیهی ندارد و نه به نفع وارد کننده است و نه خریدار از این رو شرکت های وارد کننده دیگر این برندها را وارد نمی کنند.

در زمان خرید یونیت دندانپزشکی باید دقت لازم در را داشته باشید حتما قبل از خرید سرچ لازم در گوگل را انجام داده و از شرکت های معتبر خریداری نمایید. امروزه رسیدن به این اطلاعات کار بسیار ساده تری شده در گذشته با نبود سایت های اینترنی دندانپزشک برای خرید کوچکترین ابزار کارش مثلا توربین باید زمان زیادی را صرف میکرد تا به بازار تجهیزات دندانپزشکی برود و در معرض شلوغی و ترافیک قرار بگیرد تا خید خود را انجام دهد ولی با وجود سایته ای تخصصی در این حوزه دیگر نیاز به هیچ یک از این دردسرها نیست.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 29 دی 1399 ساعت: 19:28

طرح تعویض یونیت دندانپزشکی کهنه با نو           

در رابطه با خرید انلاین تجهیزات دندانپزشکی  مطالبی را مطرح کردیم. بیان کردیم که این شیوه از خرید بسیار اسان تر و سریعتر است و در این شرایط کرونا بهترین روش خرید است. به طور مثال یک دندانپزشک زمانی که قصد خرید یونیت دندانپزشکی  دارد به راحتیمی توانند با مراجعه به سایت های معتبر در این زمینه محصول دلخواه خود را انتخاب نمابد و در کمترین زمان سفارش خود را نهایی کند.

شرکت ها با راه اندازی این سایت ها امکان خرید و اشتفاده از شرایط ویژه فروش را ساده تر کرده اند. از طریق این سایت ها دندانپزشک به راحتی می تواند به اطلاعات زیادی راجع به تخفیفات و شرایط ویژه فروش در کسری از زمان دست پیدا کند و در صورت نیاز با استفاده از این شرایط خرید خود را نهایی کند.

شرکت ها به تازگی برای فروش محصولات خود شرایط بسیار خوبی را در نظر گرفته اند از این شرایط می توان به خرید اقساطی و یا طرح تعویض یونیت دندانپزشکی  کهنه با نو اشاره کرد .روشی که بسیار مورد استقبال دندانپزشک ان قرار گرفته .شرکت های ارائه دهنده این طرح بعد از بازدید کارشناس از یونیت قیمت گذاریخود را بر روی محصول انجام میدهند و در صورت رضایت دندانپزشک یونیت را با قیمت مناسب بر می دارند و جایگزین ان هر یونیت را که مورد نظر دندانپزشک است به او می دهند و اغلب این یونیت ها نیز در شرایط اقساطی به فروش میرسند که بسیار برای دندانپزشک مطلوب است.

در واقع اینروش باعث می شود تاکار نو کردن یونیت برای دندانپزشک ساده تر شود و به جای اینکه خود مستقیم وارد بحث فروش یونیت شود این کار را به دست متخصصان خبره در این زمینه می سپارد و خودبا بهترین شرایط یونیت مورد نظرش را خریداری می کند. سایت های تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی بستری را از این جهت برای دندانپزشکان فراهم کرده تا خرید و فروش برای انها ساده تر و سریع تر باشد.

در واقع در گذشته با نبود این امکانات خرید تجهیزات برای دندانپزشکان پر مشغله کاری سخت و زمان بر بود. باتوجه به اینکه زمان برای دندانپزشکان اهمیت زیادی دارد و انها ترجیح می دهند تا کارها را از سریع ترین روش انجام دهند  در گذشته برای خرید یونیت دندانپزشکی نیاز به صرف زمان طولانی در بازار تجهیزات بودند و در برخی موارد با حجم زیاد اطلاعات دچار سردرگمی هم می شدند و بعضا چنرین روز ناچار به جستجو در بازار بودندکه کاری بس زمان بر و خسته کننده بود.

با به وجود امدن این سایت های تخصصی روش سنتی خرید تا حدی منسوخ شد و در حال حاضر اغلب دندانپزشکی خریدهای خود را به صورت انلاین انجام می دهند و اولویتشن بر این است تا حد امکان خرید حضوری نداشته باشند زیرا هم زمان برتر خواهد بود و هم خسته کننده .

در واقع اگر دندانپزشکی قصد خرید یونیت دندانپزشکی  را داشته باشد به راحتی می تواند با مراجعه به این سایت ها به گسترده ی متنعی از محصولات دست پسدا کند و مطمئن باشد تا اطلاعات جامع و کامل در این سایت ها معتبر هستند که با مطالعه انها می تواند راه خرید را برای خود سهل و اسان نماید.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 20:02

شرایط هیجان انگیز فروش یونیت دندانپزشکی

خرید و فروش یونیت دندانپزشکی  در بازار تجهیزات بسیار داغ است و همیشه برندهای خوب در این بازار طرفداران خود را دارند.در شرایط حال حاضر که قیمت ها نسبت به قبل افزایش چشمگیری پیدا کرده اند شرکت ها سعی بر این دارند تا جای ممکن شرایطی را فراهم کنند تا خرید برای دندانپزشکان راحت تر باشد. در حال حاضر خرید اقساطی این محصول بسیار باب شده است و برخی از شرکتها با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه بقیه مبلغ را به صورت چک دریافت می نمایند.

این نوع روش برای فروشنده سخت است ولی در این شرایط بهترین نوع فروش است محصولات خوب و با کبفبت است. برخی از شرکت ها طرح جالب تعویض یونیت دست دوم و نو را هم پیاده سازی کرده اند که این روش نیز مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته و برای دندانپزشکانی که می خواهند بعد از چند سال یونیت خود را نو کنند طرح بسیار جذاب و کارامدی است و جالبی این طرح این است که از هر برندی که بخواهند می توانند یونیت خود را انتخاب نمایند.

در واقع یونیت دندانپزشکی محصولی است که هر چند سال یکبار نیاز است که تعویض شود زیرا مدلهای جدیدتری این محصول که به بازار عرضه می شود بسیار با کیفت تر و امکانات بیشتری دارد. فلذا بهتر است دندانپزشک دستگاه خود را هر چند وقت یکبار تعویض نماید. با این شرایط امکان تعویض برای دندانپزشک بسیار راحت تر است و دیگر نگرانی و دردسری جهت فروش ندارد و خود شرکت یونیت را به بهترین قیمت از او خریداری می نمایدو او می تواند یونیت دلخواه خود را انتخاب نماید.

در واقع این طرح های فروش خریدار را به وجود می اورد تا یونیت خود را تعویض نماید و دیگر ناچار به استفاده از مدلهای قدیمی این دستگاه نخواهد بود. در واقع حیطه کاری دندانپزشکان به گونه است که باید هر چند سال تجهیزات خود را به روز کنند زیرا تجهیزات جدید امکاناتی دارند که مدلهای قدیمی ندارند و این مدلهای جدید دقت بهتری دارند و کار را برای دندانپزشک ساده تر کرده اند.فلذا نبود تجهیزات جدید این کار حساس را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

یونیت دندانپزشکی  از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عملکرد هریک از این اجزا کیفیت کلی یونیت را مشخص می نماید. فلذا یونیت های با کیفیتی که در بازار هستند به دلیل این است که هریک از ایسرومنت های انها نیز با کیفیت و کارا است. برند های ایرانی این محصول نیز در بازا روجود دارد که در این سالها توانسته کیفیتی مطلوبی را ارائه دهد ولی هنوز راه دارد تا به مشابه ایتالیایی خود برسد ولی بازهم جای امیدواریست که متخصصان در این حوزه دست به کار شده اند و سعی در تولید تجهیزات دندانپزشکی در داخل را دارند.

اگر ما در تولید تجهیزات در داخل به توانایی مطلوبی برسیم در سالهای نه چندان دور به جایگاهی خواهیم رسید که می توانیم تجهیزات تولید شده در داخل را صادر کنیم و این صادرات در واقع دستاورد بسیار مهمی برای کشورمان خواهد بود. کیفیت محصولات تولیدی باید به حدی برسد که در دنیا بتوان حرفی برای گفتن داشته باشیم و کشورهای دیگر طالب محوصلات ما باشند.

نه تنها در زمینه تولید یونیت دندانپزشکی  بلکه در زمینه تولید سایر محصولات دندانپزشکی کشور باید به این دستاورد برسد و تا به حال هم کم کاری در این زمینه شده است و به هرحال بهتر از این است که دست روی دست گذاشته شود و کاری دراین زمینه نشود. در واقع هر زمان قدم در این راه گذاشته شود مفید است و یک روز هم تعلل در این مساله دیر خواهد بود. امید است تا در سالهای اتی شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 89 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 21:07

 یونیت دندانپزشکی و عوامل موثر در قیمت این محصول

در رابطه با یونیت دندانپزشکی   علاوه بر کیفیت ان مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد نوع طراحی این دستگاه است.در اصلاح به طراجی استانداردی طراحی ارگونومیک گفته می شود برای مثال در یونیت این طراحی استاندارد شامل زاویه درست صندلی وبیمار و دندانپزشک است که موجب کاهش میزان فشار به دندانپزشک می شود در واقع قابل تنظیم بودن صندلی یونیت باعث می شود تا دندانپزشک بتواند به هر میزانی که برایش راحت تر است انرا عقب یا جلو ببرد و انعطاف این صندلی نشان از ارگونومیک بودن این دستگاه دارد. نحوه قرار گیری اینسترومنت ها و دسترسی راحت به انها نیز جزو طراحی ارگونومیک است.

این تفاوت در طراحی را در مدل های قدیم و جدید یونیت به راحتی می توانید متوجه شوید.دندانپزشکانی که با مدل های قدیمی این دستگاه کار می کردند میزان فشار و خستگی بیشتری را متحمل می شدند و با تعویض یونیت خود احساس راحتی بیشتری دارند و این تفاوت به وضوح برایشان مشخص است. ظاهر ساده جزو طراحی های ارگونومیک است این سادگی کمک میکند تا دستگاه به راحتی قابل ضدعفونی کردن شود و تمامیه قسمت های انرا به راحتی می توان تمییز کزد.

در کنار نوع طراحی یونیت دندانپزشکی     کیفیت این دستگاه یز مهم است و اغلب دندانپزشکان به دنبال برندی هستند که خوش سابقه تر و با کیفیت تر است .در بین برندهای موجود در بازار محصولات با کیفیت بی شماری وجود دارد که دندانپزشک با توجه به بودجه و اطلاعاتی که کسب کرده می تواند خرید خود را در کمترین زمان انجام دهد.در واقع کیفیت هریک از اجزای یونیت بر کیفیت کلی این دستگاه تاثیر می گذارد .در واقع قیمت یونیت به عوامل مختلفی بستگی دارد و بعضا دندانپزشک حاضر است تا بیشتر هزینه کند و محصولی بهتر را خریداری کند.

در کنار کیفیت خوب محصول خدماتی که شرکت ارائه می دهد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .زمانی که شما نیازمند خدماتی برای یونیت خود باشید شرکت موظف است تا در کمترین زمان ممکن این خدمات را ارائه دهد که این نشان دهنده تعهد شرکت به محصولاتی است که به فروش می رساند.از اینرو باید محصول خود را از شرکت های معتبری خریداری کنید که محصولات خود را گارنتی می کند و خدمات پس از فروش خوبی را ارئه می دهند تا هر زمان که نیاز داشتید بدون مشکل و دغدغه ای بتوانید از کمک انها استفاده کنید.در حال حاضر برندهای موجود در بازار همه دارای گارنتی و خدمات پس از فروش هستند و از این جهت نگرانی وجود ندارد.

در واقع همه برندهای یونیت دندانپزشکی    موجود در بازار تجهیزات دندانپزشکی مجوز از وزارت بهداشت دارند و برای دریافت این مجوزها برای وارد کردن یا ساختن یونیت باید استانداردهایی را رعایت کند که ضمانت کردن محصول و ارائه خدمات بعد از فروش محصول نیز شامل این استانداردها هستند.پس زمانی که شما محصولی را از شرکتهای معتبر خریداری می کنید چون این شرکت ها زیر نظر وزارت بهداشت هستند خیالتان راحت باشد که محصول خریداری شده کاملا استاندارد است و ارائه خدمات به بهترین نحو انجام می شود.

حال این سوال برای دندانپزشکان تازه کار به وجود می اید که چرا برخی برندها شناخته شده تر هستند و طرفداران بیشتری دارند

؟ در واقع عوامل مختلفی برای محبوب شدن یک برند وجود دارد و در وحله اول مقرون به صرفه بودن در کنار کیفیت خوب باعث محبوبت بیشتر کالا می شوند.به طور مثال نام برخی از برندها را از زبان دندانپزشکان بسیار می شنویم که محصول خوبی هستند و اغلب توصیه خرید به این محصولات می کنند . در واقع دندانپزشک در تجربه کاری که با این دستگاه داشته از عملکرد ان راضی بوده و طی سالها استفاده وابستگی به این محصول پیدا کرده.کسب اطلاعات از دندانپزشکان با تجربه می تواند در خرید تجهیزات کمک کننده باشند ولی باید به این نکته توجه کرد که بازار تجهیزات هر روز شاهد ظهور برندهای بهتر و باکیفیت تر است و در کنار تجربه از پیشکسوت ها کسب اطلاع از محصولات موجود در بازار در حین خرید هم از اهمیت بالایی برخورد ار است.

در زمان خرید یونیت دندانپزشکی   شما می توانید از مشاوره کارشناسان فروش شرکت ها نیز استفاده کنید.درواقع این افراد اطلاعات کاملی راجع به محصولات دارندو می توانند اطلاعات مفید یرا به شما ارائه دهند. در کنار ان سایت های اینترنتی در این زمینه نیز کمک شایانی به کسب اطلاعات بیشتر به شما می کنند و بهتر است قبل از هر کاری زمانی را بگذارید و در این سایت ها چرخی بزنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن شناخت خوبی از محصولات موجود در بازار بدست اورید.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399 ساعت: 16:05

 یونیت دندانپزشکی و طراحی ارگونومیک ان

امرزه در طراحی یونیت دندانپزشکی   به تمام قسمت های ان توجه میشود تا کاربری ان ساده شود و میزان فشار به دندانپزشک به حداقل می رسد.در اصلاح به این نوع طراحی ارگونومیک گفته می شود.کاری که در این نوع طراحی انجام می شود قرارگیری زاویه درست صندلی به گونه ای که دندانپزشک کاملا به دهان بیمار تسلط داشته باشد بدون اینکه فشار زیادی بر ستونفقراتش متحمل شود و از طرفی دیگر سادگی ظاهری ان به گونه ای است که به راحتی می توان تمام قسمت های انرا ضدعفونی کرد و جای غیر قابل دسترسی وجود ندارد.

یک دستگاه یوینت از اجزای مختلفی تشکیل شده است که رسیدگی به هر یک از اینها تاثیر مثبتی بر عملکرد کلی دستگاه دارد. برای مثال توربین های دندانپزشکی باید به صورت دوره ای روغنکاری شود تا عملکرد خوبی داشته باشند.چراغ یونیت بخش مهم دیگری بر روی ستگاه است که طراحان ان باید به این نکته توجه نمایند تا محل قرار گیری ان به گونه ای باشد که زاویه تابش نور بازه دید گسترده ای را به دندانپزشک بدهد تا بتواند با دیدی واضح تر کار خود را انجام دهد. نوع لامپی که در دستگاه استفاده می شود باید نوری متعادل را متساعد نماید تا چشم دندانپزشک از دیدن ان خسته نشود.

کیفیت هریک از اجزای موجود بر روی یونیت دندانپزشکی   باعث گران تر شدن قیمت هر برند می شود. برخی از برندهای موجود در بازار با قیمت بالا از انچنان کیفیت خوبی برخوردار هستند که دندانپزشکان حاضر است با متحمل شدن این هزینه بالا بازهم این محصول را خریداری نماید. در میان این محصولات برندهای اروپایی جزو بهترین یونیت های موجود در بازار هستند. البته این نشان دهنده این نیست که محصولات با قیمت پایین کیفیت ندارند و هر دندانپزشک با هر بودجه ای که دارد اگر به برندهای موجود در بازار شناخت داشته باشد می تواند بهترین انها را خریداری کند و عملکرد مناسبی از انها را ببیند.

در بازار تجهیزات دندانپزشکی برندهای چینی به وفور یافت می شوند و در برخی از محصولات توانسته اند کیفیت و کارایی خوبی را ارائه دهند ولی در برخی محصولات مانند یونیت موفق نبوده اند و در اصل برندهای چینی این محصول واقعا ارزش خرید ندارند و در مقابل برندهای ایرانی ان از کیفیت بسیار بالاتری  برخوردارند و توصیه به خرید برندهای چینی اصلا نمی شود زیرا اگر قصد خرید یونیت با قیمت مناسب را دارید اگر برند ایرانی تهیه نمایید خیلی بهتر است تا برند چینی بخرید و به مشکلات و خرابی های بعدش دچار شوید.

اجزای قابل استفاده یونیت دندانپزشکی    مانند توربین ها قابل جدا شدن از دستگاه هستند و به راحتی می توان انها را در داخل اتوکلاو قرار داد و استریل نمود. توجه به استریل بودن صددر صد یونیت واجزای ان امری مهم و ضروری است که دندانپزشک و دستیارش باید به ان توجه داشته باشند.زیرا این دستگاه محل نشستن بیمارهای مختلف است که هریک ممکن است دچار بیماری باشند که اگر نکات بهداشتی رعایت نشود به فرد دیگر منتقل می شود.مانند دوره ای که یکی از راه های بیماری ایدز دندانپزشکی ها بودند و عامل شیوع این بیماری شناخته شدند از انرو لزوم استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی در تمامیه مطب ها توسط سازمان بهداشت اعلام شد و هر مطبی که به این دستور توجه نمی کرد پلمپ می شد.

در واقع این جدیت در ان زمان لازم بود تا سلامت بیماران و خود دندانپزشک حفظ شود و ما شاهد شیوع بیماریهای جدی در این محل های مستعد نباشیم. یکی دیگر از اجزای مهم یونیت کمپرسور است که کار ان ایجاد هوای پر فشار برای به کار انداختن اجزای مختلف بر روی یونیت است. به طور مثال توربین ها و حتی صندلی یونیت با نیروی که کمپرسور تولید میکند به حرکت در می اید.

خلاصه در کل می توان گفت که کیفیت هریک از اجزای یونیت دندانپزشکی   بر روی کیفیت اصلی دستگاه تاثیر می گذارد و بهتر است هر دندانپزشکی در زمان خرید این محصول حساسیت و دقت به خرج دهد و بداند که کمی هزینه بیشتر کردن بهتر است تا بعدها مجبور شود تا همین هزینه را پای تعمیر دستگاه کند .برندهای ایتالیایی این محصول در ولقع ز بهترین های موجود در بازار هستند و اغلب توصیه کارشناسان فروش شرکت ها برای خرید یونیت با کیفیت برندهای ایتالیایی است و این توصیه من به شما عزیزان است که یکبار هزینه کردن بهتر است چند بار هزینه تعمیر  کردن است.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 67 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 17:54

نحوه استریل یونیت دندانپزشکی با توجه به وجود ویروس کرونا

با توچه به شیوع ویروس کرونا در این روزها اهمیت ضدعفونی کردن بالا رفته است مخصوصا تجهیزات بیمارستانی و تجهیزات دندانپزشکی. از این رو در این مقاله قصد داریم به نحوه استریل یکی از تجهیزات مهم در مطب یک دندانپزشک یعنی یونیت دندانپزشکی   بپردازیم.وسیله ای که بیمار بر روی ان می نشیند و دندانپزشک کارهای درمانی را برروی ان انجام می دهد. حال اینکه چگونه بعد از هر بیمار باید این دستگاه را استریل کرد تا خطری از جهت ویروس دندانپزشک و بیمار بعدی را تهدید نکند.

هرچند اغلب دندانپزشکان در این اوضاع مطب های خود تعطیل کرده اند و مراجعه کننده ای را نمی بینند ولی برخی از مراکز و مطب ها به ناچار باز هستند تا به بیماران اورژانسی خدمات دندان ارائه دهند از اینرو این مراکزو مطب ها باید مراقب این مساله باشند که نکات استریل را تمام و کمال رعایت کنند تا مبادا مشکلی برای دکترو بیمار به وجود بیاید. مراحلی در ادامه مقاله ذکر می شود که رعایت آن موجب استریل صددر صد محیط می شود و خطری کسی را تهدید نمی کند.

در ابتدای امر استریل تجهیزات مطب مهمترین نکته ای است که حتما باید به ان توجه کرد  دندانپزشک بعد از انجام کار هر بیمار باید تجهیزات یکبار مصرف را دور بیندازد و سایر تجهیزات استفاده شده را استریل نماید. یونیت دندانپزشکی   باید با مواد استریل کاملا تمییز شود.طراحی یونیت ها به گونه ای است که بتوان به راحتی تمام سطوح انرا استریل کرد و قسمتی نباشد که دسترسی به ان نتوان داشت. بعد از تجهیزات و یونیت نوبت به اتاق است که کف ان باید با مواد ضدعفونی کننده تمییز شود و در واقع بین هر بیمار فاصله ای وجود داشته باشد که بتوان این کارها را انجا داد.

در تمام مراحل درمان نیز دندانپزشک باید ماسک مخصوص و عینک مخصوص بزند و مراقبت های لازم را انجام دهد. با همه این مراقبت ها بازهم درصدی احتمال انتقال این ویروس وجود دارد و بیماران حد الامکان باید در این روزها از مراجعه به دندانپزشک خود داری کنند. رعایت همه اصول بهداشتی تا حد زیادی میتواند کمک کننده باشد ولی مهمترین عامل پیشگیرانه مراجعه نکردن به مراکز درمانی است.بسیاری از افرادی که در اینروزها با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند جزو افرادی بودند که این ویروس در مراکز درمانی و بینارستانی به انها منتقل شده است.

اگر در صورت ضرورت نیاز به مراجعه به دندان پزشک پیدا کردید حتما به مراکز خلوت و مراکزی که نکات بهداشتی را در حد بالا رعایت می کنند مراجعه نمایید. تماس شما با یونیت دندانپزشکی و سایرتجهیزات مورد استفاده احتمال ابتلا به این بیماری را بالا می برد زیرا مشخص نیست که فردی که قبل از شما بر روی این صندلی نشسته ناقل بوده یا نه .از اینرو قبل از اطمینان از استریل شدن تجهیزات و صندلی بر روی ان ننشینید.البتهاین روزها در تمام مراکز درمانی و دندانپزشکی ها رعایت اصول بهداشتی در حد زیادی  رعایت می شود ولی این ویروس به گونه ای است که رعایت اصول بهداشتی هم در صد از بیین رفتن انرا به صد نمی رساند و احتمال اینکه این ویروس منتقل شود هم وجود دارد.

چند سال گذشته با شیوع ویروس ایدز که یکی از راه های انتقال در مطب های دندانپزشکی بود وزارت بهداشت طی ابلاغیه ای تمام مراکز درمانی خصوصی و دولتی را موظف به استفاده از دستگاه اتوکلاو کرد تا بدین وسیله بتوانند تجهیزات مورد استفاده را استریل کنند.استریل تجهیزات توسط این دستگاه میکروب ها و ویروس ها را به طور صد درصد از بین میبرد و اثری از انها باقی نمی ماند. از این رو اغلب ابزارهای مورد استفاده قابل اتوکلاو کردن هستند.

یونیت دندانپزشکی  هم باید با مواد ضدعفونی کننده ای که بر روی ان اسپری می شود کاملا استریل کرد.  طراحی یونیت ها به گونه ای انجام شده است مواد ضدعفونی کننده اسیبی به موتور دستگاه نمی زنند و به راحتی می توان همه قسمت های انرا تمییز کرد.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 19:02